Igen sad jeg og gloede

Igen sad jeg og gloede

Jeg skulle til møde med mit pladeselskab, og igen måtte jeg sidde og kigge i lufthavnen, fordi flyet igen var forsinket. De var venlige nok ved skranken, det er ikke deres skyld, og de forklarede venligt, at jeg kunne få en erstatning for flyforsinkelsen. Men det er ikke første gang, jeg fik det at vide, og jeg har prøvet at finde ud af, hvordan jeg gjorde det, og det er hver gang endt med, at jeg er blevet mere forvirret, end da jeg startede.

Jeg snakkede med en af de andre, som også sad og ventede på flyet, og han fortalte mig, at han og hans firma brugte et firma udefra, som ikke lavede andet end at sikre erstatning ved flyforsinkelse til dem, som blev berørt af alle de aflysninger og alt det andet.

Han forklarede det hele

Vi havde jo desværre tid nok, så jeg spurgte ind til det, og han forklarede, at det egentlig var let nok. Firmaet skulle have den nødvendige dokumentation for det, som var sket, og så ville de sikre, at du fik en erstatning.

Det lød næsten for godt til at være sandt, så jeg ringede til deres kundeservice, og de forklarede ganske enkelt, at de tog sig af hele proceduren, og de ofte havde svar indenfor 24 timer. Så jeg meldte mig på stedet, og jeg har bestemt ikke fortrudt det. Du får måske ikke hele beløbet, du har krav på, for de tager selvfølgelig noget til dem selv for at sikre, du får det, som du har krav på, men det er forsvindende lidt, de tager, og der er aldrig nogen problemer. De leverer hver gang en udsøgt service til en god pris, og de har desuden også altid en venlig betjening, hvis du tager kontakt til dem. Jeg ved da godt, hvem jeg anbefaler til at sikre, at folk får deres erstatning.